So you think you can påverka: Jämlikhets- och studiemiljöfrågor! 24 mars klockan 15.00 - 16.30 (Kårsalen, bottenplan i studenthuset)

Våra två samordnare på kåren, Nathalie Vukmanic (jämlikhetsfrågor) och Gabriella Borden (studiemiljöfrågor), berättar om två viktiga huvudfrågor som studentråden i sin verksamhet någon gång kommer att komma i kontakt med. Vi bjuder på fika!

Arr. Stockholm universitets studentkår

Tisdagspub med Lärarstudenternas klubbmästeri! 24 februari, klockan 17.00 - 23.00 (Café Bojan)

Kom och capsa, spela battleshot eller bara umgås med nya och gamla bekanta. Denna tisdag serveras våfflor! Inträde: 40 kr/termin

Arr. Lärarstudenternas klubbmästeri (LäS KM)

Onsdagspub på gula villan! 25 februari, klockan 18.00 - 01.00 (Gula villan)

Dricka, snacks och bra musik, alltid till studentvänliga priser!

Arr. Humanistiska föreningen