Blir både glad och imponerad över det ni bjöd på under dagens lunchkonsert i Stallet. Glad över musiken som ni framförde med sådan innerlighet, känsla och stil! Imponerad av era kunskaper och färdigheter och med vilken lätthet och chosefrihet ni presenterade alla bidragen.

Som ansvarig för verksamheten vid CeHum känns det mycket bra att kunna konstatera att det finns så många duktiga musikstudenter vid Stockholms universitet. Jag är glad att ni har gjort ett yrkesval som innebär att många elever kommer att få möjlighet att träffa er och via musiken utvecklas som människor!

Ett stort tack också till Maria Pemsel med kollegor som undervisar och är ansvarig för den här kursen, detta gjorde du väldigt bra igen!

Ylva Wibaeus/föreståndare för CeHum